Diari Hati

Friday, December 14, 2007

Cian kat abang....


Tih.. Tih... cian kat abang aku tu.. demam selsema. Sejak semalam, abang dah start selsema. Adoi.. rasa bersalah pulak tak tanya kat abang masa aku nak balik semalam...Aku ingatkan abang okey sebab tengok abang bergelak sakan petang tu.... Huh.. huh.. rupanya teruk jugak..

Pagi ni, sempat aku hantar sms... ingat nak ajak abang pergi Low Yat. Tup-tup abang dah macam tu, tak jadi la nak memerap kat abang. Biarlah abang berehat. Tapi abang tu, boleh ke harap rehat kat rumah??? Tah-tah dah ke mana-mana abang tu...

Side story pulak, Abang Hamzah cirit birit sejak balik media night kementerian pelancongan dua malam lepas.. Ehm, salah makan la tu kot. Kesian gak kat dia...

Ehm... sakit, sihat, hidup, mati... semuanya dari Allah. Kita hambaNya, kenalah redha menerimanya.

Harap-harap abang cepat sembuh....
posted by Shanika Latisha at 10:21 PM 0 comments