Diari Hati

Friday, June 5, 2009

Mei... yang kelabu....

huh... tiba lagi bulan mei... dan tahun ni, mei aku suram sikit.. lebih tepat.. banyak benda yang membuatkan aku penat....

First week...
Abah kemalangan.. mujur tak teruk... teruk tak teruk pun, bahu dia patah. plan asal nak pergi cameron highland... terbatal terus. yang bestnya, abah kena pagi hari yang kami nak pi sana... well.. maybe Allah nak selamatkan kami dari `benda' yang lebih besar.... so, minggu tu.. hati aku nanar sekejap.. sedih tengok abah yang dok sakit mcm tui.. lengan bergantung... lebam sana sini.... tangan berjahit.. huh... Dan la aku jaga abah lima ari.. lepas tu, dia dh suruh aku balik sini...


second week...
still balik kg... hati tak habis lagi berpenasaran.....

3& 4........

Hari berjalan macam biasa.... walapun hati tak seronok macam biasa.... yang aku tahu.. aku penat sangat....

Hujung bulan... depa semua turun kl... lega sikit hati aku mama ngan abah depan mata... Cuma beberapa hari tu.. aku selalu `black out'.. tak pun.. melayang sampai nak jalan pun kena pegang dinding.... huk..huk.. tanda aku dah letih sangat sangat.. mental, soul, mind and psychical.... tidur dah ke mana... makan pun ala-ala je... pergh.... cuma lepas depa semua balik kulim... aku dapat tidor lebih daripada lima jam.... ehm.. ok la tu...

Yang penting.. i'm still alive....
posted by Shanika Latisha at 12:28 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home