Diari Hati

Wednesday, July 23, 2008

Bebas...

Dan hari ni (xceli dah beberapa hari dah...) aku nak umumkan, yang aku dah sebebas bebasnya... Yeszaaaaaaaaaaaaa.... suka bebenaor aku... Bukan apa.. Tuhan tu Maha Kaya dan petunjuk dan ilham yang Dia berikan padaku dulu... membuatkan apa yang aku putuskan dulu, ternyata tidak silap.

Dan Isnin lepas, Tuhan menunjukkan kepadaku.. Rupanya, mamat tu dh bertunang dan akan kawen dalam masa terdekat ni... Pergh... Aku cerita dekat Ikin dan Yana.. Depa yang sakit hati... Tapi tak apalah.. kalau dah jodoh dia.. aku lagi suka...

Hati aku??? Berbunga-bunga riang... rasa kalau boleh, aku nak lompat tinggi.. sampai jemariku mencecah pelangi... Aku mengulit bahagia sekarang.. walaupun orang tu sendir tak tahu...

Tapi... ha.. ada tapi tu....

Ada seorang yang aku gelarkan sahabat akan membantu aku dalam `menekel' si dia... Well.. tunggu jela apa keputusannya.. Yang penting AKU BAHAGIA!!!!!!!!!!!!!!

Dan Ya Allah... AKu mohon agar kebahagian yang aku kecapi berpanjangan... jangan lagi dilukai hati ini....
posted by Shanika Latisha at 3:50 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home