Diari Hati

Wednesday, February 25, 2009

Jariku terus menaip...

Ehm... aku menjengah lagi ke sini.. dan seperti biasa... ada luahan hati yang membuku di jiwa yang ingin aku lepaskan di sini....

Ops... tulis tentang hati lagi.... hi..hi... entahlah... yang aku tahu.. aku senang hati sekarang... Mungkin berkat kesabaran, doa mama ngan abah... aku makin menemui jalan yang menenangkan jiwa aku... perasaan yang selama ini berhempasan... bergelora... anginnya reda tiba-tiba.. cukup menyenangkan....

Ya Allah... aku nak nikmati ketenangan ini selamanya... seabadinya...
Cukuplah selama ini perasaan aku dibadai ombak ganas...
Cukuplah selama jiwaku berpuing di terbangkan taufan...

Aku mengejar kenikmatan ketenangan itu sekarang....
posted by Shanika Latisha at 9:00 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home