Diari Hati

Friday, May 23, 2008

Bebas...

Selepas hati dan perasan aku berkecamuk sejak beberapa bulan lalu, kini dengan senang hati aku mengisytiharkan yang aku sudah bebas daripada sebarang ikatan yang menyakitkan hati.... Ehm.. Lega sunggguh apabila semua benda dah berakhir dan sekarang, aku boleh hidup kerana diri aku sendiri.. Dah tak payah nak serabut serabut lagi..

Anyway.. mama ngan abah serta semua famili pun dah tahu benda ni dan depa kata, kalau ada jodoh.. adalah... Maybe lain kali, lelaki lain kot.. Ehm.. aku anggukan saja....

So, aku dah boleh tersenyum semula dan yang paling penting, aku rasa, aku dah makin efisien dengan keje aku. So... all the best for my self... kih.. kih.. Balik macam dulu.. keje.. keje... keje...

Bak kata Shah.. selagi ada bulan dan bintang yang menyinar... selagi tulah wujudnya cinta... Cuma cahaya bintang tu, kadang kala suram, hinggakan kita tak sedar kewujudannya. Jadi, sabarlah kalau nak lihat cahaya tu... Dan sekali ia menyinar... ia hanya untuk selamanya membelit kukuh di dalam hati...

Ehm.. Insya Allah...
posted by Shanika Latisha at 2:04 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home