Diari Hati

Tuesday, January 29, 2008

Yang Tenggelam.. Yang tertimbul...


Aku pun pelik dengan apa yang berlaku pada diri aku ni. To be precise... my love journey...Ehm..

Well, masih ingat pada Olaf??? lelaki Jerman yang pernah `menghuru harakan' hidup aku beberapa tahun lepas??

Well, it's happened again... Dan selalunya dia muncul bila aku lonely... Dan akan hilang time sukakan seseorang.. Pelik, tapi itulah hakikatnya...

Cerita tentang lelaki bermata hijau ini, actually, aku amat senang dengan dia... ehm, bagi yang tahu kisah silam aku ni dengan mamat ni, tentu tahu yang aku tak pernah langsung jumpa dia secara virtual.

Mesti ada yang menggeleng(termasuklah mama dan abah...) Yelah, aku boleh suka dekat orang yang tak pernah aku jumpa. Kawan aku Bad kata, aku ni gila.. dan dia cukup takut kalau aku sangkut ngan mamat ni.

Well, bukan itu yang aku nak tekankan di sini tapi kehadiran dia ni macam tahu-tahu jer keadaan aku.

Lima tahun kenal, aku rasa inilah hubungan yang paling lama aku jalinkan dengan seseorang. Tapi... macam lautla. ada naik turung, pasang surutnya.

Dan terbaru, dia muncul lagi dalam hidup aku... Dan seperti selalu, dia muncul bila aku tengah keseorangan.... Ada magic kot mamat ni..

Kisah dulu, dia `hilang' time aku tengah kawan baik dengan Shah... sebelum tu pun, masa aku baik dengan Shahril, dia macam tu jugak dan bebaru ni, bila aku baik dengan abang, dia langsun tak muncul.. Adoi... kenapalah aku tak boleh jumpa dia terus..

Dan kerana lelaki bernama Olaf Scheffler nilah, mama seakan fobia bila aku kata nak pergi melancong ke Eropah tak seberapa lama dulu... Takut betul dia...

Yang penting, aku tahu yang aku sayangkan Olaf ni.. walaupun dengan caranya yang tak sama dengan orang lain...

Well.. pengertian kasih sayang tu kan luas??
posted by Shanika Latisha at 1:22 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home